Menu
PKP Intercity z prestiżowym tytułem Superbrands

PKP Intercity z prestiżowym tytułem Superbrands

2017-04-07

Międzynarodowa, niezależna organizacja Superbrands przyznała certyfikaty dla najsilniejszych marek na rynku. PKP Intercity zostało wyróżnione w kategorii Podróże, zdobywając aż dwa tytuły: Superbrands 2016/17 oraz Created in Poland Superbrands 2016/17. Wyróżnienia przyznawane są markom, do których konsumenci mają zaufanie, doceniają ich jakość i chętnie polecają usługę czy produkt swoim znajomym i rodzinie.

– Superbrands to niezależna organizacja badająca opinie konsumentów i preferencje względem marek. Od ponad 20 lat na całym świecie, a od 12 w Polsce, porządkujemy świat marek, wyróżniamy najlepsze marki i wspieramy ich dalszy rozwój – czytamy na oficjalnej stronie internetowej organizacji.

Badanie konsumenckie na potrzeby edycji 2016/2017 zostało zrealizowane na próbie ponad 15 tysięcy respondentów przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. O przyznaniu tytułu Superbrands decydowała, obok konsumentów, ekspercka Rada Marek. Wyróżnienia trafiają do marek, które badani konsumenci wskazują jako zaufane, doceniają ich jakość i polecają swoim bliskim. Tytuł Superbrands 2016/2017 to podkreślenie silnej pozycji PKP Intercity w branży transportowej. Przewoźnik otrzymał również wyróżnienie w kategorii Superbrands Created in Poland, które trafia do marek z polskim rodowodem.

Kolejowe przewozy pasażerskie cieszą się coraz większym zainteresowaniem: podróżni wybierają pociąg nie tylko w drodze na wakacje, urlop poza miastem, ale również w drodze na służbowe spotkania. Atrakcyjna oferta, nowoczesne pociągi czy dobre czasy przyjazdów pomiędzy dużymi miastami – to czynniki, które przyciągają podróżnych na pokłady pociągów PKP Intercity. W 2016 roku z usług przewoźnika skorzystało 38,5 mln klientów, czyli o 7,3 mln pasażerów więcej niż rok wcześniej. Oznacza to 24% procentowy wzrost liczby podróżnych w porównaniu do 2015 roku.

– Cieszymy się, że PKP Intercity zostało wyróżnione przez konsumentów. Tytuły Superbrands potwierdzają, że Polacy coraz częściej wybierają pociąg jako ulubioną formę transportu. Ta prestiżowa nagroda motywuje do dalszych działań proklienckich – podsumował Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.

W 2017 roku, oprócz realizacji nowej strategii taborowej, przewoźnik planuje skupić się na rozwoju obszaru sprzedaży oraz obsługi klienta. W celu usprawnienia zakupu biletów przez internet, wdrażane będą kolejne udogodnienia, m.in. możliwość zakupu biletu internetowego do Rosji i Austrii. Zakładane jest również poszerzenie oferty biletowej.

 

Fot: PKP Intercity

TAGI

PKP Intercity

INNE Z KATEGORII "przewozy-pasazerskie"

Klauzula informacyjna dotycząca posiadanych danych osobowych oraz ich przetwarzaniu.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Polska Izba Producentów Urządzeń i Usług na Rzecz Kolei z siedzibą w Bydgoszczy, ul. Jana Karola Chodkiewicza 17.
  2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Danych Osobowych.
  3. Administrator pozyskuje dane wyłącznie bezpośrednio.
  4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą tylko i wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do realizacji kontraktów handlowych. Po zakończeniu ich trwania w innych zgodnych z prawem celach np. w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń oraz reklamacji.
    a) Pana/Pani dane osobowe będą przekazywane firmom zewnętrznym w celu zabezpieczenia i realizacji kontraktów.
    b) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
  5. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych orz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do PUODO gdy uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  7. Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
  8. Zgoda na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych może zostać przez Pana/Panią wycofana w każdym czasie, poprzez wysłanie maila na adres sekretariat@izbakolei.pl co skutkować będzie usunięciem z bazy Administratora.
  9. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich nieuprawnionym ujawnieniem.

AKCEPTUJĘ
do góry
grupa MTMrealizacja: